Taller de Tapisseria Professional a Barcelona.
Servei tècnic i reparació de cotxes.
Oberts els 6 dies a la setmana.
Dilluns a dissabte.
Direcció: Carrer Pi i Gibert 40
Badalona, 08913
Dilluns a Divendres de 09:00 - 19:00 hores
Dissabtes de 09:00 - 13:00 hores
CITA PREVIA imprescindible
+34 677 305 462
Hi ha diferents mètodes per a la neteja de l'filtre de partícules o catalitzador de cotxe:
1. El mètode més comú per a la neteja de l'filtre de partícules o catalitzador de cotxe, consisteix en abocar un producte de neteja especial, que a continuació s'elimina amb l'aigua sota pressió. Tal procés ens donarà només una solució temporal a el problema, i, de vegades, a canvi, només es empitjora. En primer lloc, els productes professionals, fins i tot creats especialment per a tal fi, no desfan els dipòsits ni eliminen tota la brutícia acumulada per complet. Eliminen només la capa més "exterior", per la qual cosa aquesta solució és només temporal. En segon lloc, poden arribar a causar la deposició de les partícules eliminades de les parets de l'canal, les quals s'acumularan i poden formar un tap impenetrable, que després serà molt complicat d'eliminar. En tercer lloc, el flux d'aigua, fins i tot sota pressió de la bomba d'aigua és insuficient per a l'eliminació de residus de carboni en tot el catalitzador o filtre de partícules. Els residus només seran arrossegats on l'aigua va amb pressió però s'acumularan en altres parts de l'catalitzador on l'aigua no passarà amb tanta pressió. En aquest cas, a el principi millora el rendiment de l'catalitzador o filtre de partícules, però després, com els canals purificats de centre assumeixin tota la càrrega, la matriu es descompon més ràpid. Per a una neteja de catalitzador o filtre de partícules completa i eficaç han de ser utilitzats només productes professionals de sistemes de rentat que proporcionen un flux uniforme necessari en tots els canals de l'catalitzador o filtre de partícules.
2. La immersió de la matriu en un producte de neteja especial ("sistema remull"). Un cop més, per tal d'aconseguir un resultat positiu i eficaç només es recomana l'ús de productes químics especialitzats indicats per a això. Aquest mètode, a l'igual que l'anterior, té els seus pros i contres. El principal desavantatge és que els dipòsits de sutge i de carboni, transformats en un tipus de gel, poden embussar-se en els conductes i bloquejar-los. Atès que per a "sistema remull" el temps requerit (normalment tota la nit) per a la corrosió completa de tot el acumulat, a el mateix temps això pot ser suficient per a la formació de taps de carboni i tot el acumulat en el catalitzador o filtre de partícules . Per tant, es recomana realitzar el "sistema de remull" en dispositius especials per assegurar una circulació constant de el líquid de neteja.
3. Polvorització de productes de neteja sota pressió sobre el catalitzador o filtre de partícules desmuntat usant una sonda especial, seguit de rentat. Aquest mètode és força eficaç. No obstant això, aquest mètode és car a causa de el cost de l'dissolvent i producte especial de rentat. A més, es requereix una sonda especial, que permeti que la substància es polvoritzi directament sobre la superfície i un compressor d'alta pressió. Recordeu que els productes de neteja poden danyar els tubs de goma i fins i tot després de la rentada pot ser necessari reemplaçar-los. Per minimitzar els problemes, us recomanem desconnectar el tub de l'catalitzador o filtre de partícules per completar el rentat.
4. Els anomenats "additius" a el combustible. És una opció gairebé inútil per netejar el catalitzador o filtre de partícules. Gastar diners com qui no vol si s'espera un resultat positiu. L'únic per al que pot ser molt eficaç és com a mitjà de prevenció de l'obstrucció del nostre catalitzador o filtre de partícules.
És important utilitzar materials i dispositius especials per a la neteja i reparació de l'filtre de partícules o catalitzador. El procés comença amb una purificació de la matriu a una alta pressió i la prova de la resistència dinàmica dels gasos d'escapament. A continuació, introduïm el catalitzador o filtre de partícules en un dispositiu especial que proporciona la circulació contínua dels productes químics dins de cada canal. La neteja dels canals i de el catalitzador es realitza juntament amb l'escalfament de l'filtre de partícules o de l'catalitzador, necessitem que estigui a una temperatura especial per a aquest procés. Després es realitza la purificació amb molt alta pressió. El procés acaba amb l'eliminació del producte químic de les parets dels canals de l'catalitzador o filtre de partícules. Finalment es farà una prova final de la resistència dinàmica dels gasos d'escapament.
Pregunta o vol consultar alguna cosa? Escriu-nos