Per què s'ha de netejar el Catalitzador o el Filtre de Partícules de l'cotxe?


 

Abans de tot, tinguin en compte que un filtre de partícules o catalitzador no es pot danyar o obstruir per si sol amb 300 - 500 mil quilometratge. La seva obstrucció pot ser produïda per un funcionament erroni de l'motor o un ús inadequat de el vehicle.

 

 

 

1. Per les errades en la turbina. Si el filtre de partícules dièsel o catalitzador s'ha avariat causa d'un mal funcionament de la turbina, la seva restauració és especialment complicada. Sovint estan units el catalitzador o filtre de partícules directament a la turbina. Si aquesta turbina perd oli, aquest oli arriba a la superfície de l'filtre de partícules o el catalitzador quan està calenta, formant un tap en ell juntament amb pols i brutícia. Amb el pas de temps és més complicat d'eliminar, pot arribar fins al moment en què els gasos d'escapament no surtin a l'exterior. Alguns mecànics inexperts a l'veure aquest tipus de entaponamiento amb uns dipòsits negres endurits de l'catalitzador o filtre de partícules ofereixen a l'amo de el vehicle retallar aquest tap i reprogramar el catalitzador. Es pensen que és el catalitzador que s'ha fos a causa de les elevades temperatures. De fet, un equip professional pot fer front a l'eliminació d'aquests dipòsits. La neteja de l'filtre de partícules o el catalitzador pot, al seu torn, ajudar-nos a identificar una fallada de la turbina. Un catalitzador o filtre de partícules obstruït impedeix la sortida dels gasos d'escapament i, com a resultat, impedeix el ple funcionament de la turbina.

 


 

 

 

 

2. L'ús de combustible de baixa qualitat. Algunes partícules emeses durant la combustió, es dipositen a les parets dels canals, impedint primer la sortida dels gasos d'escapament i, a més provoca la creació d'una resistència excessiva de la seva sortida. Així que els recomanem no ser garrepes que fa a el combustible del seu vehicle ja que al llarg de el temps li pot sortir més car.
 
 
 
3. Per les fallades de sistema EGR, a causa de el mal funcionament de la vàlvula. Quan es condueix a baixes revolucions la vàlvula d'EGR s'obre i una part dels gasos d'escapament es torna a la postcombustió. En el cas de "bloqueig" de la vàlvula, tot el flux dels gasos en baixa pressió es desvia a l'catalitzador o filtre de partícules calenta, el que accelerarà el seu deteriorament. Per aquesta raó, el bloqueig de la vàlvula EGR redueix la vida útil de l'filtre de partícules o catalitzador.

 

 

4. L'ús d'additius de baixa qualitat en el combustible. A l'igual que el combustible de baixa qualitat, els additius deficients redueixen també significativament la vida de l'catalitzador o el filtre de partícules del seu vehicle.

 

 

 

5. El fet de conduir el cotxe amb el dipòsit de combustible gairebé buit. Les escombraries acumulada a la part inferior de l'dipòsit, arriba fins a la cambra de combustió i, a continuació, en forma de gas d'escapament arriba fins a les parets dels canals de sortida dels gasos, i s'acumula sobretot en el filtre de partícules o catalitzador.
 
 
 
6. L'ús freqüent de l'arrencada en mode inactiu.

 


 

 

7. L'estat defectuós de el sensor de la temperatura, el circuit elèctric obert, produeixen una fallada en el sistema de control de temperatura dels gasos d'escapament.
 
 
 
8. En alguns cotxes moderns la supervisió o rutina de manteniment de sistema DPF es troba programada en funció de l'quilometratge o el nombre de regeneracions fetes. En aquests casos, tot i que el filtre de partícules o catalitzador està gairebé perfecte, en la unitat de control es genera un codi d'error, eliminar aquest codi no és tan fàcil com esborrar-lo. S'ha de resoldre el problema amb ajuda d'un equip especial.

 

 

 

Pregunta o vol consultar alguna cosa? Escriu-nos

   
 
show feedback close
whatsapp mail

Contactar

Rellene el formulario y nuestro especialista pondra en contacto con Usted.

Mensaje enviado con éxito.

se produjo un error, intente nuevamente más tarde